Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Pretula, L. (2024). Uloga društvenih medija u oblikovanju percepcije potrošača o lancima brze hrane (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:834432
Pretula, Lucija. "Uloga društvenih medija u oblikovanju percepcije potrošača o lancima brze hrane." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:834432
Pretula, Lucija. "Uloga društvenih medija u oblikovanju percepcije potrošača o lancima brze hrane." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:834432
Pretula, L. (2024). 'Uloga društvenih medija u oblikovanju percepcije potrošača o lancima brze hrane', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 20.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:834432
Pretula L. Uloga društvenih medija u oblikovanju percepcije potrošača o lancima brze hrane [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2024 [pristupljeno 20.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:834432
L. Pretula, "Uloga društvenih medija u oblikovanju percepcije potrošača o lancima brze hrane", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:834432