diplomski rad
Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja)

Neda Novosel (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA SOCIOLOGIJU
Citirajte ovaj rad...

Novosel, N. (2015). Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja) (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473

Novosel, Neda. "Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja)." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473

Novosel, Neda. "Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja)." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473

Novosel, N. (2015). 'Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja)', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 26.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473

Novosel N. Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja) [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2015 [pristupljeno 26.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473

N. Novosel, "Pitanje latentne rodne (ne)ravnopravnosti u udžbenicima razredne nastave (Prijedlog i važnost analize slikovnoga sadržaja)", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:371473