Livaković, J. (2016). Stavovi učitelja prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovni sustav (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:391192
Livaković, Jelena. "Stavovi učitelja prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovni sustav." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:391192
Livaković, Jelena. "Stavovi učitelja prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovni sustav." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:391192
Livaković, J. (2016). 'Stavovi učitelja prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovni sustav', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:391192
Livaković J. Stavovi učitelja prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovni sustav [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2016 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:391192
J. Livaković, "Stavovi učitelja prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovni sustav", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:391192