diplomski rad
Stavovi učitelja prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovni sustav

Jelena Livaković (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA PSIHOLOGIJU
Citirajte ovaj rad...

Livaković, J. (2016). Stavovi učitelja prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovni sustav (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:391192

Livaković, Jelena. "Stavovi učitelja prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovni sustav." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:391192

Livaković, Jelena. "Stavovi učitelja prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovni sustav." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:391192

Livaković, J. (2016). 'Stavovi učitelja prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovni sustav', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 19.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:391192

Livaković J. Stavovi učitelja prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovni sustav [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2016 [pristupljeno 19.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:391192

J. Livaković, "Stavovi učitelja prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovni sustav", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:391192