prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka

Kurtela, Nikolina
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Citirajte ovaj rad

Kurtela, N. (2016). Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209

Kurtela, Nikolina. "Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209

Kurtela, Nikolina. "Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209

Kurtela, N. (2016). 'Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 29.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209

Kurtela N. Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2016 [pristupljeno 29.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209

N. Kurtela, "Utjecaj reklama na percepciju vlastitog tijela i osobnosti kod mladih djevojaka", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:406209

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.