master's thesis
Classification of students according to secondary school programs based on their vocational interests, work values and life roles salience

Katarina Jalžabetić (2017)
University of Zagreb
Department of Croatian Studies
Division of Psychology
Cite this document...

Jalžabetić, K. (2017). Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808

Jalžabetić, Katarina. "Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808

Jalžabetić, Katarina. "Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808

Jalžabetić, K. (2017). 'Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga', Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, accessed 23 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808

Jalžabetić K. Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Department of Croatian Studies; 2017 [cited 2019 August 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808

K. Jalžabetić, "Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga", Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808