Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga
University of Zagreb Faculty of Croatian Studies Department of Psychology
Cite this document
Jalžabetić, K. (2017). Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808
Jalžabetić, Katarina. "Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808
Jalžabetić, Katarina. "Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808
Jalžabetić, K. (2017). 'Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 25 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808
Jalžabetić K. Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2017 [cited 2025 January 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808
K. Jalžabetić, "Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808