Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga
Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA PSIHOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Jalžabetić, K. (2017). Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808
Jalžabetić, Katarina. "Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808
Jalžabetić, Katarina. "Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808
Jalžabetić, K. (2017). 'Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 03.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808
Jalžabetić K. Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2017 [pristupljeno 03.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808
K. Jalžabetić, "Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808