diplomski rad
Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti

Ines Marinčić (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad...

Marinčić, I. (2017). Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:988843

Marinčić, Ines. "Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:988843

Marinčić, Ines. "Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:988843

Marinčić, I. (2017). 'Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 26.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:988843

Marinčić I. Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2017 [pristupljeno 26.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:988843

I. Marinčić, "Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:988843