Dumić Kambiček, J. (2022). Društveni mediji kao alat u komunikaciji brenda na primjeru Formule 1 (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:023944
Dumić Kambiček, Josip. "Društveni mediji kao alat u komunikaciji brenda na primjeru Formule 1." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:023944
Dumić Kambiček, Josip. "Društveni mediji kao alat u komunikaciji brenda na primjeru Formule 1." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:023944
Dumić Kambiček, J. (2022). 'Društveni mediji kao alat u komunikaciji brenda na primjeru Formule 1', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 23.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:023944
Dumić Kambiček J. Društveni mediji kao alat u komunikaciji brenda na primjeru Formule 1 [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2022 [pristupljeno 23.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:023944
J. Dumić Kambiček, "Društveni mediji kao alat u komunikaciji brenda na primjeru Formule 1", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:023944